Pomôžem vám pripraviť automat na získavanie zákazníkov. Chcete?

Volám sa Roland Vojkovský a s inbound marketingom (= zákazníci hľadajú vás a nie naopak) mám toľko skúsenosti, akoby som mal ísť zajtra do dôchodku. Sám som vďaka nemu našiel ako 18-ročný mojich prvých klientov, neskôr rozbehol agentúru. S inbound marketingom som pomohol aj tým najväčším slovenským značkám. Otázka znie: Pomôžem aj vám?

Komu sme už pomohli…

Kto je Roland Vojkovský?

Založil som SEO agentúru Increaseo, kde prinášame merateľné výsledky veľkým aj menším klientom. Na niekoľko rokov si agentúra vyžadovala skoro všetok môj čas. Už je to ale lepšie a konečne mám viac času na svoj marketing. Alebo na ten váš.

Váš najväčší problém –

Málo nových klientov

Noví zákazníci sú krvou podnikania – to platí pri produktoch aj pri službách. Faktúry a mzdy z niečoho treba platiť. Ak nebudete získavať dosť nových zákazníkov, váš biznis skôr či neskôr zomrie.

Ako teda robiť ten marketing a získavať nových klientov? 

Za dekádu v marketingu som videl Google Analytics štatistiky pre stovky webov. Videl som, čo prináša peniaze (a koľko presne) a čo iba dobre vyzerá, ale peniaze nenosí. 

Spolupracoval som s množstvom freelancerov a agentúr. Väčšina z nich stojí za nič, čiže vám výsledky neprinesú. Faktúru však pošlú. 

Interní zamestnanci väčšinou marketingu rozumejú ešte menej ako tí freelanceri a agentúry. Viem to z prvej ruky. Ako inak by sa ľudia, ktorí v mojej agentúre nespĺňali štandardy,  obratom zamestnali na marketingovej pozícii priamo u klienta? (Toto sa stáva častejšie, ako by ste čakali. :)

Marketingovú stratégiu nemôže riešiť človek, čo doteraz predal tak maximálne telefón na Bazoši. Ani ju nemôžete očakávať od zamestnanca, ktorého ste najali na niečo úplne iné. Musí ju robiť niekto, kto marketing naozaj robí. Kto vie predávať. Priamo aj nepriamo. Outbound aj inbound.

Povedali o mne

Roland posunul naše online podnikanie na úplne iný level. Od prvého momentu spolupráce nastavil prehľadný task management. Všetko je tak veľmi transparentné, vieme na čom sa momentálne pracuje a aké sú ďalšie kroky. Hneď od prvého mesiaca išla návštevnosť (a tým aj obraty) nahor. Za približne pol roka spolupráce sa zvýšila organická návštevnosť o 290 % a konverzný pomer z cca 1 % na takmer 4 %

Peter Prevozňák,

Metershop.sk & NajlacnejšieMeradlá.sk

S Vojkovsky.sk sme začali spolupracovať asi na najťažšom segmente na Slovensku v rámci SEO. Spolupracovali sme už s viacerými agentúrami, ale takú profesionalitu sme ešte nikde nedostali. Pozície na hlavné kľúčové slová sa zlepšili už po prvom mesiaci spolupráce.

Anita Némethová,

USAmedical.sk

Kde ste ma mohli vidieť

Ako prebieha spolupráca so mnou?

Dôležitá poznámka na úvod: Mojím cieľom nie je predávať jednorazové konzultácie, hoci ponúkam aj tie. Hľadám hlavne zaujímavé a dobré projekty, kde budem môcť nechať naozajstnú stopu v marketingovom oddelení. Chcem, aby ste mi za 6 či 12 mesiacov napísali žiariacu recenziu na LinkedIn alebo Google o zmŕtvychvstaní vášho marketingu. 

#1

Na začiatku si dáme úvodný videohovor, kde preberieme, čo presne by ste potrebovali. Zadarmo. Počas hovoru sa zamyslím: „Viem im efektívne pomôcť?“

✅ Ak áno, načrtnem vám, čo by som robil. Stále nič nefakturujem.

❌ Ak nie, pravdepodobne vám niekoho skvelého (s reálnymi výsledkami) odporučím. Napríklad Milana Novotného, ak by ste potrebovali SaaS SEO.  Alebo vám poviem, že to nemá zmysel a aby ste sa na to celé vykašľali. Jedno alebo druhé. :) 

#3

Poviem vám, čo fungovalo (a nefungovalo) mne a projektom, na ktorých som pracoval. Ukážem vám to, čo si najlepší marketéri nechávajú pre seba. A keďže som dobrák, ktorý by sa aj rozdal, dokonca vám pošlem aj moje procedúry a šablóny. 😱

#2

(ak sa sem dostanete) S náčrtom aktivít z kroku 1 sa ocitnete na križovatke. Buď sa do toho celého pustíte sami, alebo ma prizvete na túto cestu ako vášho marketingového konzultanta. Tí odvážnejší aj rovno ako externého marketingového riaditeľa. 

Roland Vojkovský

Rabitur non bibendum ligula. In non pulvinar purus. Curabitur nisi odio, blandit et elit at, suscipit pharetra elit. Fusce ut mauris quam.