Web, ktorý zarába
Varovanie: Toto si musíte prečítať skôr ako si necháte spraviť predražený web
Zamysleli ste sa už nad tým, aký cieľ má mať váš web?
• Aby si návštevník kúpil niektorý z vašich produktov?
• Aby si vyžiadal cenovú ponuku?
• Dohodol si s vami stretnutie?
• Dal vám svoj email (vďaka ktorému ho budete vedieť dostať na váš web znova a znova)?
V každom prípade, chcete web, ktorý vám v konečnom dôsledku zarobí peniaze. Nechcete web len pre to, aby ste mali web. Teda, dúfam, že nie. :)
Sú tu ale 2 problémy:
Problém #1:
Väčšina ľudí si nevie spraviť vlastný web. A už vôbec nie taký, ktorý prináša nových klientov.
Ak sa aj rozhodnú spraviť web, ide im len o to, aby bol pekný. Typický príklad sú blogeri a blogerky. Práve oni si dávajú najviac záležať na tom, aby ich web stránka bola čo najkrajšia.
A čo hovoria štatistiky? 81% blogov nikdy nezarobí ani 100 dolárov.
Problém #2:
Väčšina ľudí, ktorí robia web stránky pre klientov, nemá ani šajnu o marketingu, zbieraní emailov a predávaní na internete.
Prečo? Lebo sú to web dizajnéri. Ich náplňou práce je spraviť web, ktorý vyzerá dobre. Len málo z nich má skúsenosti s online marketingom a psychológiou predaja.
Vedia spraviť pekný web? Jednoznačne.
Je ten web optimalizovaný tak, aby získaval čo najviac klientov (alebo aspoň ich email)? Takmer nikdy.
Možno sa pýtate: „Existuje niekto, kto mi vie spraviť dobre vyzerajúci web a rozumie sa online marketingu, či nie?“
Samozrejme, že existuje. Títo ľudia sú ale neskutočne predražení a väčšinou ich nájdete len v digitálnych agentúrach, kde vám za web naúčtujú 3500€. Otázka pre vás: Myslíte si, že sa vám vráti 3500€ investovaných do webu napríklad počas prvého roka?
4 veci, ktoré by mal mať každý efektívny web:
#1: Pekný, jednoduchý dizajn, ktorý zbytočne nerozptyľuje
Tento bod hovorí sám za seba. Dizajn stránky by nikdy nemal byť tak výrazný, že bude návštevníkov rozptyľovať.
Ak váš web vyzerá podobne ako ten na obrázku vyššie, máte vážny problém.
#2: Texty, ktoré návštevníka postrčia tým správnym smerom
Pred nejakým časom Facebook zmenil text tlačidla na lajkovanie zo „Stať sa fanúšikom“ na „Páči sa mi to“.
Výsledok? Ľudia lajkovali dvakrát viac.
Čo tým chcem povedať? Na slovách záleží.
Viete si predstaviť, ako veľmi by sa zmenilo vaše podnikanie, ak by vaši návštevníci kupovali 2x viac len vďaka správnym slovám?
#3: Dobu načítania pod 2 sekundy
Trochu štatistík od Kissmetrics, jedného z najlepších marketingových blogov v USA:
• 47% spotrebiteľov očakáva, že sa web stránka načíta do 2 sekúnd
• 40% spotrebiteľov odchádza zo stránky, ak jej načítanie trvá dlhšie ako 3 sekundy
• 1 sekundový rozdiel v načítaní (2 sekundy oproti 3 sekundám) znižuje celkovú spokojnosť zákazníka o 16%
Tieto fakty jasne hovoria, že ak je váš web pomalý, vaše podnikanie „krváca peniaze“.
#4: Všetko sa musí dať jednoducho odmerať
Ak niekomu zaplatíte za web, tak si zaslúžite vedieť, aké prináša výsledky. Preto by ste vždy mali mať prístup k tomu:
- koľko ľudí prišlo na stránku
- koľko z nich vám zanechalo email
- koľko z nich si niečo objednalo
Vďaka tomu si budete vedieť vyhodnotiť, či sa vám web opláca. Ďalší bonus je to, že získate údaje, ktoré vám neskôr poslúžia na A/B testovanie typu „Malo by byť tlačidlo Objednať červené alebo oranžové?“.
Komu vieme pomôcť s vytvorením webu, ktorý zarába
Serióznym ľuďom, ktorí vedia, čo chcú. Musíte si byť istý, že chcete web a čo má byť jeho hlavným cieľom.
Je v podstate jedno, či to má byť firemná stránka, web pre váš nový platený e-book alebo váš osobný blog, vďaka ktorému si vybudujete značku.
Ak viete, čo chcete a ste ochotný za to zaplatiť férovú cenu, pravdepodobne sa dohodneme.
Komu nevieme pomôcť
Nevieme pomôcť ľuďom, ktorí:
• si chcú spraviť všetko sami
• si myslia, že všetko vedia najlepšie a vždy musia mať pravdu
• zatiaľ nie sú ochotní investovať do webu (nie, naozaj nepracujeme za percentá zo zisku)
Vážim si ich rýchle odpovede aj na zdanlivo jednoduché otázky. Henrietta stránku nadizajnovala tak, že v návštevníkoch zanecháva dobrý pocit. A to je to, čo som od stránky chcel.
Prečo práve my (ja a moja šarmantná manželka)?
Dôvod #1: Netvoríme weby len tak
Vieme, že váš web má cieľ a spravíme všetko pre to, aby tento cieľ plnil.
Dôvod #2: Účtujeme si férové sumy
Ako freelanceri (profesionáli na voľnej nohe) si nepotrebujeme platiť kanceláriu v centre mesta ani desiatky zamestnancov.
Kanceláriu nepotrebujeme, oveľa viac nám vyhovuje práca z domu alebo z kaviarne. Aj preto môžeme klientom poskytnúť výnimočne dobrú službu za výhodnú cenu.
Keď nad tým premýšľam, tak výhodná asi nie je to správne slovo. Ak by naše služby boli o trochu lacnejšie, mali by ste zlý pocit z toho, že nás okrádate. :)
Dôvod #3: Je to váš web, nie náš. Vy ste ten, kto má všetko pod kontrolou
A to bez zložitých podmienok, špinavých trikov a povinných mesačných poplatkov za „spravovanie web stránky“.
V momente, keď nám poviete, že ste s našou prácou plne spokojný, tak vám dáme všetky práva a prístupy k vašej stránke. Bez poplatkov a hlúpych hier.
Budete sa cítiť ako keby sme vám práve dali kľúč od mesta. Až na to, že to nebude mesto, ale váš zbrusu nový web.
Dôvod #4: Robíme veci tak, aby ste to mali jednoduché
Vieme, že k svojej web stránke chcete plný prístup a ocenili by ste, keby ste na drobné zmeny nepotrebovali vyštudovanú informatiku. Váš web bude postavený na WordPresse, ktorý je pravdepodobne ten najjednoduchší systém na tvorbu web stránok. Drvivú väčšinu zmien zvládnete sami.
Koľko mi (Rolandovi) trvalo, kým som sa naučil robiť weby, ktoré zarábajú
Svoj prvý web som spravil, keď som mal 15 rokov. V tej dobe som nemal o tvorbe stránok a online marketingu ani šajnu.
Moja prvá stránka bola úplne o ničom, ale bol to začiatok. Do stránky som investoval približne 50€ za doménu a hosting a nič z nej nezarobil.
Nevzdal som sa a mal som veľkú túžbu preraziť na internete. A tak som si spravil svoj vlastný blog. Znova som si zaplatil doménu a hosting a tentokrát som investoval 90€ aj do prémiovej témy.
Opäť som to ale vzdal skôr ako som zo stránky zarobil jediný cent.
Potom som si povedal, že už stačilo a začal som pracovať v agentúre, ktorá robila web stránky pre klientov. Tam som sa veľa naučil a konečne som už zbytočne nemíňal za doménu a hosting.
V tejto agentúre som vydržal len pár mesiacov a potom som chcel robiť niečo vlastné. A tak vznikol blog Vojkovský.sk, ktorý mi za prvý rok získal klientov na služby za viac ako 4000€. Potom sa do tvorby stránok zapojla aj Henrietta a zvyšok je história. :)
Konečne som prišiel na to, ako vybudovať web, ktorý zarába.
Trvalo mi to „len 4 roky“ počas, ktorých som:
Tá stránka je designovo dokonalá.
Je pre mňa obrovské prekvapenie že to niekto urobil ešte lepšie ako som si predstavoval. Väčšinou mám opačný problém – mám nejakú predstavu, dám niekomu zadanie a takmer vždy som sklamaný a musím robiť kompromisy vo svojich nárokoch.
U Henrietty a Rolanda to ale vždy predčilo moje očakávania a predstavy.
Koľko je férová cena za web, ktorý sám priťahuje klientov?
Dovoľte mi otázku: Ak by vám web prinášal jedného nového klienta týždenne, oplatilo by sa vám do neho jednorázovo investovať 2000€?
Len si to predstavte, teraz investujete 1500€ do nového webu a tento web vás odmení tým, že vám prinesie 1 klienta za týždeň. Pravidelne, ako hodinky.
Oplatila by sa vám takáto investícia?
A teraz si skúste predstaviť toto: za rok získate 52 nových klientov pre váš produkt alebo služby. Bez toho, aby ste niekoho museli otravovať emailami či telefonátmi.
Ako by takéto niečo zmenilo vaše podnikanie?
Strachovali by ste sa menej, ak by ste vedeli, že každý týždeň získate nového klienta?
Stresovali by ste sa kvôli tomu nepríjemnému klientovi, ktorý nie je nikdy spokojný s vašou prácou, alebo by ste s ním ukončili spoluprácu s vedomím, že príde ďalší?
A ak by ste mali tento „automat na klientov“, čo by ste robili s tými extra peniazmi, ktoré by vám priniesol? Investovali by ste viac do vášho podnikania? Alebo zobrali rodinu na dovolenku, ktorú si tak veľmi zaslúžite?
V každom prípade, takýto „automat na klientov“ by vám pri 1 klientovi týždenne ušetril veľa nervov a priniesol nové možnosti. Čo by bolo ak by ste každý týždeň nezískali 1 klienta, ale piatich?
Neviem presne, čo predávate a akú hodnotu má pre vás 1 klient. Ale viem si predstaviť, že by sa vám oplatilo zaplatiť 2000€ za web, ktorý sám priťahuje klientov.
A teraz tá dobrá správa: Vy NEmusíte za takýto web zaplatiť 2000€.
Poďme si rozobrať, čo všetko získate s našou službou a koľko vás to bude stáť:
#1: Kompletná kostra, ktorá bude tvoriť pevný základ pre váš „automat na klientov“.
Ide o inštaláciu a správne nastavenie WordPressu a vytvorenie logickej štruktúry pre váš web.
Hodnota: 350€
V tejto časti doslova z ničoho spravíme plnohodnotný web.
#2: Prémiová multifunkčná šablóna Divi, ktorú web WPlama.cz hodnotí ako najlepšiu šablónu roku 2016. Vrátane všetkých aktualizácií. Už nastálo.
Hodnota: cca 295€ (s DPH) za celoživotnú licenciu
„Divi je jedna z nejlepších šablon, se kterými jsem se setkal. Velice rád ji doporučuji svým klientům a používám ji na své projekty. Divi šablona je doslova nacpaná funkcemi a nastaveními, vypadá skvěle na všech zařízeních a dobře se upravuje.“ – Tomáš Cirkl, expert na WordPress a redaktor WPlama.cz
#3: Nastavíme vám emailový marketing, vďaka ktorému budete premieňať návštevníkov na odberateľov a odberateľov na klientov.
Hodnota: 350€
Emailový marketing je ten najvýkonnejší typ marketingu. Poráža dokonca aj sociálne siete a SEO dokopy.
Podľa štatistík je priemerná návratnosť investície do email marketingu 38:1. Áno, to znamená 38€ za každé investované euro.
Váš web nastavíme tak, aby vám automaticky získaval nových email odberateľov.
Roland nám výborne poradil v oblasti emailového marketingu. Vypichol konkrétne veci, na ktorých sme mali podľa neho popracovať a aj nám to pomohol zrealizovať.
Superrýchlo nám zriadil zber emailov a nahodil nám na web náš prvý e-book. Za jeden mesiac sa nám tak podarilo získať až 1000 odberateľov!
Sme veľmi radi a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu. Roland je skutočný odborník, ktorý navyše ochotne poskytne aj dodatočné poradenstvo.
Poznámka: Ako si môžete všimnúť, už len za vytvorenie kostry webu, doživotnú licenciu na šablónu Divi a nastavenie vášho „stroja na zbieranie kontaktov“ by ste inde zaplatili okolo 995€. Ale ja mám toho pre vás ešte viac. A nebojte sa, nebude to stáť tisíce eur :). Len čítajte ďalej.
#4: Optimalizujeme váš web tak, aby sa načítaval čo najrýchlejšie a neznechucoval tak vašich potenciálnych zákazníkov
Hodnota: 150€
V jadre vašej stránky (vo WordPresse) bude nainštalované len to, čo naozaj potrebujete. Okrem toho vám správne nastavím „cachovanie“, ktoré radikálne zvyšuje rýchlosť. Váš web bude fungovať na „sedmičkovej“ verzii PHP, ktorá je oveľa rýchlejšia ako jej predchodcovia.
#5: Vyriešime za vás tú nepríjemnú (technickú) stránku SEO, aby ste mohli získavať viac návštevníkov z Google
Hodnota: 120€
Vytvoríme vám sitemapu, vďaka ktorej vás budú vyhľadávače ako Google jednoduchšie prechádzať a skôr vás zaradia do výsledkov vyhľadávania. Okrem toho vám správne nastavíme SEO rozšírenie pre WordPress a Google Search Console (nudná, ale potrebná vec).
#6: Nahodíme (a ak treba, tak spripomienkujeme) obsah na hlavnú stránku podľa vašich predstáv a pripomienok.
Hodnota: 100€
Čo to znamená?
Vy nám pošlete texty a obrázky (napríklad text o vás, vašej firme, vaše referencie, cenník) emailom a ja ich nahodím na web.
Nemusíte nič riešiť a nikam sa prihlasovať. Úplne stačí, keď nám pošlete podklady.
#7: Nahodíme (a ak treba, tak spripomienkujeme) obsah na ďalšie podstránky.
Hodnota: 300€
Maximum, čo je zahrnuté v cene, je 10 podstránok. To väčšine našich klientov stačí. Ak by ste ich potrebovali viac, vieme sa férovo dohodnúť.
#8: Nainštalujeme a správne nastavíme štatistiky návštevnosti od Google Analytics, vďaka ktorým vždy budete mať prehľad o vašej stránke
Hodnota: 100€
Divili by ste sa, ale v dnešnej dobe sa stále nájde mnoho stránok, ktoré nemajú fungujúce štatistiky. To je jednoducho neprípustné. Vďaka správne nastaveným štatistikám budete mať prehľad o tom, koľko ľudí vám chodí na web, odkiaľ prichádzajú a mnoho ďalšieho.
#9: Kontaktný formulár, vďaka ktorému vám klienti budú môcť napísať email bez toho, aby museli opustiť váš web (kompatibílny s GDPR)
Hodnota: 70€
#10: GDPR – základná optimalizácia
Hodnota: 150€
Nech zdvihne ruku každý, komu počas mája 2018 neprišlo aspoň 20 emailov o GDPR. Tento zákon z dielne EÚ je pre mnohých veľkým strašiakom, pritom to tak vôbec nemusí byť.
Pre väčšinu stránok bohato stačí, ak sa spravia tieto základné veci:
- vytvorí sa stránka o Ochrane osobných údajov (texty si budete musieť pripraviť sami, ale vzorov máte všade plno)
- na web sa dá oznámenie o cookies (spravím za vás)
- do formulárov sa pridajú políčka (checkboxy) na súhlas so spracovaním údajov (spravím za vás)
- zber emailov sa naformuluje tak, aby návštevník vedel, do čoho ide, keď vám dáva svoj email (aj toto spravím za vás)
#11: SSL certifikát – zabezpečený web hneď od začiatku
Hodnota: 100€
Všimli si ten krásny zelený zámok, protokol https:// a nápis Zabezpečené pri adrese môjho webu? Vyzerá to dobre však? To isté spravím aj pre váš web. Vaši klienti vďaka nemu budú vedieť, že všetky údaje, ktoré vám pošlú (napríklad cez kontatkný formulár) sú šifrované a zabezpečené.
Od júla 2018 už zámok a nápis Zabezpečené vo svojom prehliadači neuvidíte. Dôvod? Google si myslí, že HTTPS by mal byť štandard a nie niečo výnimočné. Každý web, ktorý ešte stále bude fungovať na HTTP (čiže nebude mať SSL certifikát) už bude mať označenie „Nezabezpečené“. To by mohlo narušiť dôveru vašich potenciálnych klientov a to určite nechcete.
#12: Pošleme vám video návody, vďaka ktorým si na weby spravíte základne veci sami a ušetríte tak veľa peňazí
Hodnota: 50€
Sme zástanci toho, že klient by nikdy nemal byť v rukojemníckej situácii. Už som hovoril s mnohými klientmi, ktorí k svojmu webu ani nemali prístup a museli platiť za každú drobnú úpravu. To nie je správne.
Pri odovzdávaní stránky klientom posielame aj video návody, s ktorými jednoducho zvládnu základné úpravy (zmena textu, fotiek a podobne).
Hodnota spolu:
2 135 €
NAŠA CENA:
Prečo len 650€?
Ako malí podnikatelia chápeme malých podnikateľov a vieme, že väčšina z nich si nemôže dovoliť web za 4 000, 2 500 ani 2 135€.
Okrem toho, sám som mal niekoľko webov, ktoré mi nezarobili ani cent a viem, aký je to pocit.
Našou motiváciou je pomôcť férovým malým podnikateľom (ktorých je väčšina) získavať viac klientov z internetu za cenu, ktorá ich nezruinuje.
Znie vám to dobre?
Kliknite na tlačidlo nižšie, napíšte nám email a môžeme začať.
Ako to bude prebiehať?
#1: Napíšete nám email s tým, že máte záujem o nový web.
Ak máte akékoľvek otázky, tu je ten správny priestor na to, aby ste nám ich položili.
#2: Do dvoch dní vám odpovieme a pošleme vám úvodný formulár, vďaka ktorému získame lepší prehľad o tom, čo potrebujete.
#3: Ak sa dohodneme na spolupráci, emailom vám pošleme zálohovú faktúru na 50% z ceny webu.
Viac o zálohovej faktúre nájdete v sekcii Často kladené otázky (len scrollujte trochu nižšie).
#4: Po jej zaplatení príde čas na to, aby sme sa dohodli na detailoch.
Veď viete,veci ako farby stránky, typ písma, položky v menu a podobne.
Máme 2 možnosti: Buď si zavoláme cez Skype (cez mobil to nepôjde, keďže som v zahraničí) alebo si vymeníme pár emailov. Čokoľvek, čo vám vyhovuje.
#5: Začneme pracovať na „veciach za oponou“
– to sú tie, ktoré bežný návštevník nevidí, ale musia sa spraviť (nastavenie redakčného systému, rýchlosti, štatistík…).
Vy zatiaľ budete mať čas na to, aby ste si pripravili obsah na vašu stránku. To znamená texty, obrázky, logo, cenník a čokoľvek iné, čo chcete mať na webe.
#6: Váš obsah budeme priebežne nahadzovať na web.
Príklad: Vy nám pošlete texty a obrázky pre hlavnú stránku, a my to nadizajnujeme a nahodíme. Ďalší deň nám potom pošlete podklady k podstránke O nás a o týždeň k podstráne Služby.
(Ak vám to vyhovuje viac, môžete nám poslať všetko naraz.)
#7: Keď bude všetko hotové a vy spokojný, pošleme vám ostrú faktúru, z ktorej sa odráta to, čo ste zaplatili na začiatku.
Čo sa stane, ak nevyužijete túto ponuku…
Pozrite, je len na vás, ako sa rozhodnete. Do ničoho vás netlačíme. Nikdy sme klientov nenaháňali a neplánujeme s tým začínať.
Poznámka: Uhádnete, prečo smne nikdy nemuseli klientov naháňať a vždy sa nám oni ozvali ako prví? Presne tak, tajomstvo je vo webe. :)
Viete, čo sa stane, ak sa rozhodnete neinvestovať do webu, ktorý predáva? No nič. Všetko bude rovnaké.
Ak máte web, ktorý nepriťahuje klientov, tak to tak ostane. Stále budete mať žalostne málo predajov cez internet (ak vôbec nejaké). Stále o vás bude vedieť len malé percento ľudí a nikdy nedosiahnete váš potenciál.
Ak ešte nemáte web, tak si ho pravdepodobne stále nenecháte spraviť a zaručene nebude mať klientov z internetu.
V tom lepšom prípade si spravíte nejaký web vy sami a pravdepodobne si zvládnete spraviť jednoduchú prezentačnú stránku. Ako ale vyriešite zbieranie emailov, rýchlosť webu či objednávkový formulár?
Zhrnutie: Ak nevyužijete túto ponuku, nebudete získavať toľko klientov, koľko by ste mohli. Samozrejme, „ušetríte“ 590€. Ale nemyslíte, že ak by ste ich investovali do vytvorenia vášho „stroja na klientov“, zarobili by ste oveľa viac?
(Kliknutie na tlačidlo vás presmeruje na kontaktnú stránku. )
Často kladené otázky
1. Ako prebieha komunikácia ?
Z mojej skúsenosti stačí v 95% prípadoch komunikácia emailom. Je to rýchle, jednoduché a nepotrebujete si na to oddeľovať špeciálny čas vo vašom kalendári. Jednoducho odpoviete vtedy, keď budete mať čas.
Ak to bude potrebné, môžeme sa o vašom webe aj porozprávať. Takéto riešenie je vhodné najmä na začiatku spolupráce.
Keďže pracujeme pre klientov z celého Slovenska, môžeme sa spojiť cez Skype alebo Google Hangouts. Dalo by sa aj cez telefón, ale takto je to osobnejšie a pohodlnejšie. Ak sa náhodou nachádzate v Košiciach, tak sa s vami radi stretnem pri šálke kávy. :)
Samozrejme, komunikácia je už v cene tejto služby a nezaplatíte nič navyše.
2. Ako je to s doménou a hostingom?
Tou prvou a najjednoduchšou možnosťou je, že sa o všetko postaráme my. Hosting s doménou stoja okolo 50€ ročne, takže ak nemáte vlastnú doménu a hosting a chcete, aby sme ich kúpili namiesto vás, k cene služby vám pripočítam 50€.
V tejto cene máte doménu (15€ / rok) a priestor až do výšky 10 GB (ktorý by vás pri samostatnej objednávke stál 47€ za rok). Raz za 12 mesiacov vám pošleme faktúru na 50€ a sme vyrovnaní.
Poznámka: Vo veľmi nepravdepodobnom prípade, že by ste sa po roku rozhodli na stránku vykašlať, vám v tom nebudeme brániť. Samozrejme, nemusíte nám platiť žiadny ďalší poplatok za doménu a hosting.
Druhá možnosť je tá, že si doménu s webhostingom kúpite sami a nám len poskytnete údaje. Osobne vám odporúčam prvú možnosť, keďže nemusíte vôbec nič nastavovať a bude to pre vás jednoduchšie.
3. Ako presne je to s platením za túto službu?
Na začiatku našej spolupráce si od vás vypýtame fakturačné údaje a vystavíme vám zálohovú faktúru na 50% z celkovej sumy.
Poznámka: Ako freelanceri si musíme pýtať časť peňazí vopred. Vieme, že vy ste férový človek, ale existujú aj podvodníci, ktorým ide len o to, aby niekoho využili. 50% vopred týchto ľudí jednoducho odradí. Po zaplatení zálohovej faktúry začneme pracovať na vašom webe. Počas prác s vami priebežne komunikujeme. Dosť na to, aby sme sa uistili o vašej spokojnosti, ale nie toľko, aby vás to otravovalo.
Keď bude všetko hotové a vy nám poviete, že ste plne spokojný, vystavíme vám ostrú faktúru, z ktorej sa odpočíta to, čo ste už zaplatili.
Doplatíte mi zvyšok dohodnutej ceny a všetci budeme spokojní a vysmiati :)
4. Čo ak potrebujem na webe niečo špeciálne (čo nie je zahrnuté v cene)?
Ak je to niečo, v čom sa vyznáme, radi vám pomôžeme. Naša štandardná hodinová sadzba je 30€.
Ak je to niečo, v čom si nie sme celkom istý, odporučíme vám niekoho iného.
5. Je v cene aj vytvorenie e-shopu?
Nie.
Dôvodom je to, že väčšina ľudí, ktorá túto službu využije, jednoducho e-shop nepotrebuje. Ak by sme jeho cenu zahŕňali v tejto službe, musel by som si za túto službu účtovať viac. A to by bolo pre tých, ktorí eshop nepotrebujú, veľmi nevýhodné.
To ale neznamená, že vám s e-shopom nepomôžeme. Pomôžeme a veľmi radi. S e-shopom je viac práce ako s klasickým webom a preto táto služba pre e-shopy stojí o 200€ viac. Čiže 850€ za kompletný e-shop.
V tejto cene je už aj napojenie vášho e-shopu na prijímanie platieb kartou cez systém Besteron, nahodenie 10 produktov, automatické faktúry (ak vám stačí jednoduché riešenie) a konzultácia, počas ktorej vám ukážeme, ako pracovať s vaším novým eshopom.